روز موعودم.....

 

                                            

                                                     

سلام بچه ها

اون روز که گفتم 5 روز مونده یادتونه

اون روز رسید

امروز تولدمه

15 ابان روزی که من به دنیا اومدم

من همتون رو به وبلاگم دعوت میکنم

خوش امدید دوستای گلم

                                                   



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت20:48---17 آبان 1391
وا ي ي ي يي بهتون تبريك ميگم...............اميدوارم بعد از فوت كردن شمع ها به همه ي آرزو ها و خواسته هاتون برسين

Setareh
ساعت21:46---15 آبان 1391
Salam asiisam
Tafalodet mobarak
Omidvaram emsal shadtarin v behtarin sale zendegit bashe
Ba koli etefaghaye ghashang
Behtarin jayeze haram begiri

Heei u ham 18 sale shodi dadashi
Mobaraket bashe

I love u!!!


eli
ساعت17:08---15 آبان 1391
آخی دادا شرمنده
آخ دیر ب دیر میام نت
لپ تاپم اومد زود زود میام
بابای


سایه
ساعت12:38---15 آبان 1391
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
سلام هر چیزی به نظرم اومد جز این یکی .
تولدت مبارک .به قول عمو پورنگ کاشکی که صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی
وای تا حالا فکر می کردم از من بزرگتری ولی نه از من کوچیکتری ... تولد هجده سالگیت مبارک


nilofar
ساعت16:22---15 فروردين 1391
del tange ki hasti onvaght ?

Asghar
ساعت1:13---7 اسفند 1390
سلام عزيز
شمالينك شديد.شماهم لينك كن خبرم كن مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ  | یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:,ساعت  | 23:10  نویسنده |  علیرضا